Aankomst op Rodrigues - Reisverslag uit Port Mathurin, Mauritius van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu Aankomst op Rodrigues - Reisverslag uit Port Mathurin, Mauritius van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu

Aankomst op Rodrigues

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Raymond

26 November 2010 | Mauritius, Port Mathurin

Hallo lieve allemaal,

We zijn inmiddels aangekomen op het kleine eiland Rodrigues. Het is hier ontzettend mooi, heel laid back en mensen hebben geen haast, ze lopen zelfs heel langzaam. Wij merkten dat we toch nog in deze flow moesten inkomen, maar doen nu erg ons best, zoals blijkt uit onderstaand programma.....

Met een brommer hebben we in 2 dagen het hele eiland gezien en hebben ons nu toegelegd op het duiken (2 per dag anders houden we teveel tijd over voor niks doen....). In de zon zitten en boeken lezen is er hier niet bij. De highlight van het eiland ' de grotten' hebben we ook al gezien. Pfff wat een verhalen kon die gids maken van stagalmieten en tieten!! In alles kon je wel een rare vorm zien en het had niks te maken met de grot zelf!! Ray was inmiddels overtuigd dat zeer hete lavastromen de grot miljoenen jaren geleden hadden uitgesleten, maar na veel moeite om de waarheid te achterhalen bij de gids, bleek het een rivier te zijn geweest. Hadden wij toch al allemaal lavafiguren gespot! mmmm

Het internet is zeeeeer langzaam hier, maar we gaan nu ons best doen om wat foto's erop te zetten. Hopelijk lukt het! En daarna moeten we verder, we gaan weer te water om de bijzonder mooie koralen te bewonderen.

Fijne dag en weekend alvast!

Liefs Han en Ray

• 29 November 2010 - 10:09

Kathelyn:

WOW! Heerlijk ziet het er uit zeg! Geniet ervan. Liefs Kat

• 29 November 2010 - 19:23

Janneke:

Echt super!!! wij hebben vandaag de langste files sinds 1998 gehad vanwege de sneeuw. Het ziet er wel weer mooi uit hier hoor. Have fun!!! x janneke

• 01 December 2010 - 11:31

Wilma:

Bij ons wit van de sneeuw en bij jullie wit van het ‘bounty zand’.
    Bij ons de ‘rat race’ bij jullie ‘go on the flow’ en lekker ‘laid back’.
    Bij ons een duik in een stapel werk en bij jullie een duik in de zee.
    Ehhh, als ik mocht kiezen .... ;-)

• 01 December 2010 - 13:05

Gusta:

Wat ziet dat er weer heerlijk uit! En jullie zijn al zo bruin!! Oneerlijk, wij zitten hier te snotteren in de sneeuw. Ray dat buikje kan nog wel iets strakker hoor ;-) X Guus

• 01 December 2010 - 15:14

YVETTE:

HOI
    Genieten jullie er maar van!!
    Hier zitten we in de sneeuw.
    Maar laat het niet aan jullie hartje komen!
    Liefs
    Yvette