Honeymoon op zijn best! - Reisverslag uit Hall, Nederland van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu Honeymoon op zijn best! - Reisverslag uit Hall, Nederland van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu

Honeymoon op zijn best!

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Raymond

27 September 2010 | Nederland, Hall

Hallo allen!

Tja een meer romantische bruiloft konden we ons niet wensen.... Toch een klein sprookje vonden we zelf. Maar we zijn al weer volop aan het doorstomen in het dagelijkse Nederlandse leven en de witte broodsweken lijken al wel voorbij.

DUsssss.... onze superdag gaan we uitgebreid bespreken op onze volgende bestemming!!

Nog maar 4 weken en 4 dagen (29 oktober) en dan gaan we richting La Reunion, Mauritius, Rodrigues en Madagascar.

Ons plan is een maand te vertoeven op de eerste 3 eilanden. Daar gaan we hiken, duiken, zonnen, cocktails drinken, vulkanen bekijken, tropisch regenwoud trotseren en genieten van onze verlate honeymoon!

En dan voor 2 maanden door naar Madagascar, waar we waarschijnlijk dezelfde activiteiten gaan doen; behalve de vulkanen. En natuurlijk de lemur en boabab boom bekijken, de onbegaanbare wegen en gebieden trotseren en nog zo veel meer! We moeten ons namelijk nog eens goed inlezen in de wonderen van Madagascar!

Maar kortom, wij kunnen niet meer wachten en als jullie het leuk vinden, kunnen jullie hier al onze verhalen volgen en ons met leuke reacties verblijden!

Veel leesplezier, Han en Ray

• 27 September 2010 - 14:45

Marike:

...ik kan ook niet wachten tot jullie gaan... :(

Klinkt erg goed, wordt vast geweldig!
    x Iek

• 27 Oktober 2010 - 12:29

Yvette:

Hanneke en Ray,

Langs deze weg wil ik jullie een hele fijne reis toewensen. Hanneke vergeet je collega's uit België niet he!
    Heel veel plezier en veel liefs,
    Yvette

• 29 Oktober 2010 - 06:47

Sanne:

he hanneke, zat net te denken wanneer ga je en check deze site en nu zie ik dat je vandaag gaat... heel heel veel plezier ga je zeker volgen.
    gr sanne

• 29 Oktober 2010 - 12:51

Lot:

lieve tortels,

ik hoop dat jullie heel veel foto's en verhalen op deze site gaan zetten, leuk en fijn om mee te kunnen genieten!

doe martijn en saskia de groeten als je ze tegen komt!!

kus

• 02 November 2010 - 03:15

C:

K ben het nog steeds niet eens met de bestemming......:)

• 05 November 2010 - 19:24

Joske: