2 weken vakantie - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu 2 weken vakantie - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu

2 weken vakantie

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Raymond

06 Januari 2006 | Indonesië, Lombok

Na 12 dagen hebben we ons los weten te rukken van het luilekker leven. Niet dat het nu in een keer zo vervelend is hoor....
We hebben de moed geveonden echt te gaan. Ray zei 2 dagen geleden tegen mij: 'oh ik dacht dat we morgen zouden gaan?' En in plaats daarvan hebben we nog maar even een duik gemaakt. En maar goed ook, het was een geweldige duik! We wisten niet waar we moesten kijken, haai, sting-ray, eagle manta (goed ik zag de vleugel en Ray niks, maar gezien), stonefish, moray, ga maar door!!
Verder hebben we denk ik elke dag gesnorkeld, maar wat moet je ook als de bungalow aan het witte strand en koraalzee ligt? Dus verveeld hebben we ons zeker niet. Samen met een Nieuw Zeelands stel en een Zwitser hebben we de grootste lol gehad. We hebben met hen ook oud en nieuw gevierd. Een geweldige oud en nieuw!!! Drankjes op het strand, klein kampvuurtje door mijn topscout Ray. hij had op iedereen indruk gemaakt met zijn hout trucjes. Maar nadat hij badend van het zweet terugkwam van het hout zoeken (en het toch 30 graden is) hebben we het vuur maar gelaten voor wat het was. En zijn we gaan dansen in de duurste tent, maar we zouden geen backpackers zijn als we net zo lang bleven zeuren tot dat we alle shots gratis kregen en daarna snel naar de buurman voor het goedkope bier. En wat helemaal leuk was dat we Anne en Jochem weer tegen kwamen 's nacht!
Iedereen had op 1 janauri een grote kater en pas om half 6 's avonds zijn we opgestaan.
Daarna hebben we al onze vrienden weer uitgezwaaid. En tja nu zitten we op Bali. Op weg naar een nieuw avontuur.
Bedankt alvast voor alle leuke wensen!!!

Liefs Han en Ray

  • 07 Januari 2006 - 09:32

    Anne:

    Hee Hanneke en Raymond,
    Ik ben weer veilig thuis!Wat was het leuk he met nieuwjaar!Ik zie dat jullie nog even gebleven zijn op gili maar nu toch op bali zitten!Jochum en ik hebben jullie nieuwzeelandse buren nog gezien op het vliegveld van Mataram, echt grappig!Verder hebben wij ook nog top dagen gehad en hebben we bromo bezocht!Geniet van jullie reis en ik zal snel de foto's sturen naar jullie! Liefs Anne

  • 09 Januari 2006 - 23:37

    Anneke:

    hoi Hanneke en Raymond

    wat een mooie foto's van het duiken!! Jullie 2006 is goed begonnen he?
    Nog een heel fijne reis en een gelukkig 2006
    liefs van anneke, manon sanne en len en danilo

  • 10 Januari 2006 - 18:20

    Joske:

    Jo Han en Ray,
    We zien jullie op 14-2 in Kuala Lumpur!!!
    Liefs Sjoerd en Joske

  • 17 Januari 2006 - 09:53

    Lot:

    He Luitjes, nog 10 dagen en dan vertrekken Iek en ik.... Xie jullie over 11 dagen op Surabaya, gaaf man. Heb er super veel zin in, X lot!

  • 17 Januari 2006 - 15:12

    Roos:

    Nou Han, voor mij nog maar een paar maanden en dan zie ik jullie weer ;-), haha! Alvast veel plezier met je bezoekers/medereizigers, weer een stukje Nederland dat jullie kant op komt... Kuzzzz
    p.s. heb je de oud & nieuw foto's al bekeken op hyves?

  • 29 Januari 2006 - 01:00

    Waar Slaat Dat Nou Op...:

    Zitten we hier op de verjaardag...zijn jullie er niet...wat is dat nou??? Geen belletje...geen Kaartje...is dat nou zo veel moeite of te veel gevraagt!!!Uit het oog, uit het hart, nou lekker hoor! Van mij part blijf je daar...ik hoef jullie echt niet meer te spreken...teringlijers.

  • 29 Januari 2006 - 11:31

    Els:

    Wie was er de 28e jarig???

  • 30 Januari 2006 - 16:35

    Marleen Bosch:

    Hoi! Wauw, wat een geweldige verslagen en foto's zeg! Ik ben heel benieuwd naar jullie verdere avonturen, zeker in Indonesie, geweldig land, en Maleisie. Veel plezier verder, liefs.

  • 08 Februari 2006 - 13:21

    Vinnyboy:

    leven jullie nog,wil wel weer stoere verhaaltjes lezen ! groetjes aan "the whole dutch possie "

  • 15 Februari 2006 - 16:06

    Anneke:

    zou toch wel heel fijn zijn als we weer eens wat van jullie horen! Heeft iemand wel telefonisch contact met die twee???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke en Raymond

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 109836

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2010 - 01 Februari 2011

Droomreis Madagascar

02 November 2005 - 31 Mei 2006

Onze tweede tour door Azie

30 November -0001 - 30 November -0001

Overige bestemmingen

Landen bezocht: