Lekker weekendje Estartit - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu Lekker weekendje Estartit - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Hanneke en Raymond - WaarBenJij.nu

Lekker weekendje Estartit

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Hanneke en Raymond

18 Oktober 2007 | Spanje, Madrid

Op internet hebben we het al vele malen bekeken. Ja, het is echt zo. Zon, minimaal 22 graden een Oostenwindje. Niets lijkt ons plan nog in de weg te liggen. Behalve nog even de 1400 km die we per auto gaan afleggen. Gewapend met 2 auto's gaan we met z'n zessen op stap. Aldo, Charles, Hanneke, Judith, Vincent en ik) Op woensdagavond vertrekken we om 20:00 en komen na vele tolpoortjes en een onverwachte detour in Lyon, vanwege een dichte snelweg, toch nog voor openingstijd van de duikclub in Estartit aan. Het is nog geen 09:00 uur en er staat een prachtig zonnetje. Inchecken, relaxten en een eerste duik. Judith gaat liever niet in duikpak en bekijkt alles vanuit de gele toeristen glasboot ;-) Een prima duik met goed zicht. Eentje die om meer vraagt. Helaas was dit meteen de laatste want het kabbelende water was een te grote partij voor de duikscholen. Nou, dan maar plan B. Strand, Shoppen, Casino en stappen in Barcelona. Uiteindelijk een superleuk weekend geworden. (zie foto’s!)